Ana içeriğe atla

Tüm dünya şunu çok iyi bilsin

Yavuz Bahadıroğlu/Gezi Parkındakiler Ne istiyorlar?

Tüm dünya şunu çok iyi bilsin ki, Başbakan su, elektrik ve doğalgaz borçlarımı külliyen silene kadar Gezi Parkı’nda bekleyeceğim!..
Başbakan kredi borçlarımı faizleriyle birlikte silene kadar Gezi Parkı’ndayım!..
Başbakan evden kaçan eşimi bana döndürene kadar bekleyeceğim!.. Kıyamet kopsa bir yere gitmem!.. Leylaaa, seni Gezi Parkı’nda bekliyoruuum!
Giyecek bir şeyim kalmadı, Başbakan bana iyi marka iki takım elbise göndersin. Adresim malum: Taksim Gezi Parkı (Not: bedenim 46/6’dır)!..
Bazı derslerim zayıf, Başbakan dekanla görüşüp zayıf derslerimden geçmemi sağlasın! Müjdeyi Gezi Parkı’nda bekliyorum(sömestri kaybedeceğim yahu)!..
Sürekli bir baltaya sap olamadığımı tekrarlayıp duran pederle kavgalıyım. Başbakan, babamı getirip bizi barıştırana kadar Gezi Parkı’nda bekleyeceğim !..
Polislerle sabahları top oynamaktan ayakkabılarım parçalandı. Başbakan Gezi Parkı’ndaki mavi çadıra 42 numara iki çift ayakkabı göndersin!.. Yoksa sonsuza kadar burada kalmaya kararlıyım!
İşsiz-güçsüzdüm. Gezi Parkı’nı duyar duymaz buraya koştum. İlk kez bir işin ucundan tutuyorum. Ama eğer buradan ayrılmamı istiyorlarsa, Başbakan’a söylesinler, bana doğru düzgün bir iş versin!..
Eğitimimi tamamlamam açısından çok miktarda bursa ihtiyacım var, Başbakan bana bol bol burs göndersin!.. Yoksa valla-billa Gezi Parkı’ndan bir yere ayrılmam!
Gerçi hiçbir tecrübem yok, üniversite de bitirmedim, ama Başbakan beni bir devlet kurumuna genel müdür olarak atasın!.. O zaman Gezi Parkı’ndan ayrılır işimin başına geçerim!
Başbakan’ın sık sık üstünde gördüğüm kareli ceketi çok beğendim, onu bana göndermezse, Gezi Parkı’ndan asla ayrılmam!..
Özgürce sigara içtiğim için beni kahvehaneden zorla çıkaran bizim mahallenin kahvecisini, Başbakan gözaltına aldırıp Silivri’ye göndersin!.. Ancak o zamanGezi Parkı’nı terk ederim.
Kaydım olmadığı için bana ikametgâh vermeyen mahalle muhtarını Başbakan görevden alsın!.. Ben de mahalleye döneyim!
Yıllardır Hürrem Sultan rolünü oynayan Meryem Uzelli’yi çok seviyorum, Başbakan Muhteşem Yüzyıl dizisine dönmesi için Meryem Uzelli’yi ikna etsin, gerekirse zorla getirip oynatsın!.. O zaman evime döner, televizyon karşısına geçerim…
Başbakan, en sevdiğim dizileri yayından kaldırıp yaz tatiline sokan televizyon yöneticilerini cezalandırsın!.. Merak içindeyim. Merak içinde yaşamaktansa Gazi Parkı’nda gaz koklamayı tercih ederim!..
Kendimi bildim bileli bana kimse itibar etmiyor, iltifat etmiyor; ilk kez itibara kavuştum, televizyonlar iltifat etti, bu itibarı korumam yüksek bir mevkie atanmama bağlı gözüküyor; Başbakan bunubana sağlasın, Gezi Parkı’nı bırakıp gideyim!..
Işıklı reklâmlardan çok hoşlanıyorum, bu yüzden AKM yıkılmasın, reklâm panosu olarak kullanılsın!.. Bunu göreceğim günü bekliyorum…
Hayatımda ilk kez Taksim Gezi Parkı’nı gördüm, bu haliyle bile güzel, çok alıştım, bu yüzden köye dönmek istemiyorum. TabiiBaşbakan benim köyüme de bir gezi parkı yapar, bir köşesine AKM, bir köşesine AVM inşa ederse, dönmeyi düşünebilirim!..
“Topçu Kışlası”, “AKM” ve “AVM” isimlerini ilk kez duyuyorum. Bunların ne anlama geldiğini öğrenene kadar burada kalmaya kararlıyım!..
Gaz kokusu hoşuma gidiyor, o kadar ki, artık tiryakisi oldum. Bu koku olmadan yaşayamam. Bu yüzden Gezi Parkı’nda kalıyorum!..
Gazi’ye gidiyordum aslında, kalabalık arasında Gezi’ye sürüklendim. ‘Ha Gazi, ha Gezi’ dedim kaldım. Gazi ile Gezi arasındaki farkı anlayana kadar buralarda takılacağım!..

Kısacası herkesin maksadı da, maksudu da farklı…
Yeni Akit

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vehbi Koc, Haim Nahum’un oğludur.

Vehbi Koc, Haim Nahum’un oğludur. Haim Nahum, Osmanlı Bankasından çaldığı paraları İsviçre’ye aktardı. Haim Nahum çaldığı paraların yarısını bir oğlu Bernar Nahum’a diğer yarısını da diğer oğlu Vehbi Koç’a verdi. Bernar Nahum ve Vehbi Koç o rtaklasa BEKO’yu kurdular. Vehbi Koç’un serveti, Osmanlı Parasıdır. ***** “Koç ve Doğramacı ailesini yakın izlemeye almak gerek.. Vehbi Koç kimdir? Bakarsınız ipin ucu Bandırma vapuruna kadar gider.. Bernard Nahum da çok önemli bir isim ve tabii Haim Nahum Efendi de öyle.. Koç deyince bugün akla Mustafa Koç, Rahmi Koç gelse de, aslında Koç ailesinin asıl önemli isimleri Kıraçlar. İnan Kıraç da damat..! Bu Hayim Nahum adı önemli.. Lozan’ın perde gerisindeki Siyonist o.. Türkiye’deki “Arap Düşmanı Kemalist Milliyetçilik”i n sponsoru da O. Daha sonra gitti Nasır’a danışman oldu, Arap Yahudilerini örgütledi ve Türk düşmanı Arap milliyetçiliğin in liderliğini üslendi..! Arap düşmanı Kemalist Türk milliyetçiliği fikrinin arkasında kimler vardı bakın bakal

israil’in 2. cumhurbaşkanı Atatürk’ün hocası Şemsi Efendinin oğlu

SABETAY ve PAKRADUNİ’ ler   Selanikli'nin yakın dostları TSK’nın hazırladığı “Atatürk Köşesi”nde Mustafa Kemal Paşa’nın boyunun 1.74 olduğu yazıyor. Bugüne kadar 1.68 olduğu biliniyordu.. Genelkurmay Başkanlığı Atatürk’ün boyunu açıklayarak tartışmalara son noktayı koydu. Genelkurmay Başkanlığı Atatürk’ün boyunun bilinenin aksine 1.68 değil, 1.74 olduğunu açıkladı. Atatürk’ün boyu 1.74 i ken, kilosu 74-76 arası, ayak numarasının da 42 olduğu açıklandı. Siz babasının adının Ali Rıza, annesinin adının Zübeyde olduğunu kabul etmeye devam edin ve tabii Selanik’te doğduğunu da! Resmi tarih iddiasını

Atatürk un SEVGILISI Fikriye nin intihar etmediği, öldürüldüğü kanaati güçlendi.

Hayatı gizemlerle dolu Fikriye’nin intihar etmediği, öldürüldüğü kanaati güçlendi. Yazar Fatih Bayhan tarafından yapılan çalışmada Fikriye’nin aynı zamanda Atatürk’ün imam nikâhlı eşi olduğu ve ondan çocuk aldırdığı iddia ediliyor.  Zübeyde, Makbule, Latife, Fikriye, Sabiha, Ülkü… Atatürk’ün kadınları. Anne, abla, eş, sevgili, evlatlık... Mustafa Kemal’in etrafındaki kadınların her biri ayrı bir araştırma konusu aslında. Latife Hanım ile Atatürk’ün ilişkisi sıradan bir karı-koca münasebeti değildi elbet. Gazi’nin etrafındaki kadınların çoğu güçlüydü şüphesiz. Ama Fikriye’nin durumu farklıydı. Mahzun, acılı, âşık, ihtiraslı, bir o kadar da çocuktu Fikriye. Zaten acılarla örülü hayatı da bunu gösteriyor. Fikriye yitik bir kadındı. Çünkü Atatürk’ün hayatının belki de en gizli kalan parçasıydı.  Atatürk ile Fikriye’nin ilişkisi nasıldı? Fikriye Köşk’te sıradan bir kadın mı yoksa Mustafa Kemal’in kalbindeki en derin yara mıydı? Fikriye intihar mı etti? Atatürk, Fikriye’ye dinî nikâh